NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak skontaktować się z obsługą sklepu?

Z biurem obsługi klienta można kontaktować się telefonicznie pod numerem 14 670 43 81 (wew. 18) w godzinach 8:00 – 16:00, mailowo pisząc na adres pastelek@pastelek.pl lub poprzez nasze social media.

Czy można użyć kilku kodów rabatowych przy jednym zamówieniu?

Nie. Kody rabatowe nie łączą się ze sobą.

Nie otrzymałem kodu rabatowego za zapisanie się do newslettera, co mam zrobić?

Prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów skrzynki pocztowej, również spamu. Jeżeli po 24 godzinach kod nadal nie przyszedł, prosimy skontaktować się z nami mailowo.

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Przy składaniu zamówienia w naszym sklepie, jest możliwość wyboru rodzaju płatności takich jak: przelew standardowy, płatności obsługiwane przez Tpay, karty płatnicze Visa i Mastercard lub za pobraniem.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia jest 7 dni, po ich upływie zamówienie jest anulowane.

Czy w punkcie KOGRAKO przy ulicy Sandomierskiej 6 w Debicy można robić zakupy?

Tak, zapraszamy!

Nie mogę zalogować się do konta, co mogę zrobić?

W przypadku zapomnienia hasła, proszę kliknąć w opcję „Przypomnij hasło” i postępować zgodnie z instrukcjami. Jeżeli nadal wyświetla się błąd logowania, skontaktuj się z nami mailowo na adres pastelek@pastelek.pl

Nie otrzymałem maila dotyczącego mojego zamówienia, co zrobić?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów w skrzynce pocztowej oraz spamu. Jeśli maila nadal nie ma, prosimy sprawdzić czy zamówienie jest widoczne w panelu klienta -> historia zamówień. Jeśli zamówienie się wyświetla, jest to tylko błąd skrzynki pocztowej a zamówienie będzie dalej realizowane. Natomiast w przypadku braku zamówienia w historii, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową na adres pastelek@pastelek.pl.

Czy można zrezygnować z newslettera?

Tak. Prosimy o kontakt na nasz adres mailowy pastelek@pastelek.pl

Czy można otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, wystarczy uzupełnić informacje przy składaniu zamówienia.

Otrzymałem inny produkt niż zamawiałem, co mam zrobić?

Prosimy o wiadomość na nasz adres mailowy reklamacje@pastelek.pl razem z numerem zamówienia, zdjęciem pomylonego produktu i krótkim opisem sytuacji.

W przesyłce brakuje produktów lub produkt jest uszkodzony, co zrobić?

Wszystkie niezgodności i uwagi dotyczące zamówień prosimy kierować do nas mailowo na adres reklamacje@pastelek.pl

Jak sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia można śledzić poprzez konto klienta -> historia zamówień.

Jak sprawdzić czy mój zwrot został przyjęty?

O przyjęciu i zaakceptowaniu zwrotu zostaniesz poinformowany mailowo.

W jakim czasie rozpatrywane są zwroty i reklamacje?

Zwrot jest rozpatrywany i realizowany w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconej przesyłki.

Search engine powered by ElasticSuite